roligtlivver.blogg.se

torsdag

Publicerad 2012-08-27 22:35:00 i Allmänt,

Mitt första inlägg.

Det här var inte lätt. Rubriken på detta kan nog vara

EN 70-årings vedermödor i den tekniska världen!!


Jag tänker inte bara prata om detta utan rent allmänt vad en "tant" i en liten by sysslar med, roliga och tråkiga saker.

Jag har ett motto. Försök att se något positivt med det mesta. De flesta saker har en positiv sida också.

Jag VET att livet är besvärligt ibland. jag har också haft det så. Kanske berättar jag om det senare,

¨Men nu går jag och lägger mig med resultatet av biblioteksbesöket i dag.

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2012-08-27 22:35:54

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela