roligtlivver.blogg.se

Vem är jag.

Publicerad 2012-08-27 22:41:00 i Allmänt,

Jo jag är en helt vanlig "tant" som raskt närmar sig 70. Här tänker jag berätta om min vardag; Både tråkiga saker och roliga saker. Mest av den senare typen. Kanske inte såååå intressant för någon annan än mig själv men då roar jag ju någon i alla fall.
I dag har jag bara roat mig med att försöka mig på just detta.Tänkte precis gå och lägga mig i sängen med en bok när jag tänkte, ah va sjutton nu måste jag kolla vad en blogg är för något.
En impulsiv handling som nog kräver lite eftertanke då jag missade "förtanken".
Kanske dröjer nästa inlägg några dagar då jag TÄNKer men sen återkommer jag.
-
 
 

Kommentarer

Postat av: Rosa

Publicerad 2012-09-01 23:51:54

Du é för härlig, jag kommer att följa vad du skriver....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela