roligtlivver.blogg.se

2013 närmar sig....

Publicerad 2012-12-30 14:18:33 i Allmänt,

Lördag nej söndag i dag. NU måste jag rycka upp mig. Känner mig fortfarande tråkig och nästan lite småsur. Dumt.
 
I går var jag i byn tillsammans med Britt-Marie och Kerstin. Vi gick en affärsrunda utan att köpa något särskilt. Sen kaffe hos BM. Några trevliga timmar.
Sen hem och känna sig tråkig igen.
NÄ NU MÅSTE JAG RYCKA UPP MIG!!!!
 
Snart ska jag till Kyrkhult och få god mat och lite spel. DÅ blir det bättre med humöret.
 
Och i morgon är det nyårsafton och sedan börjar ett GOTT Nytt År.
Lite nostalgi innan nyåret.
Nu ser jag att det var ju ingen så himla bra bild. MEN det är Lingonvägen och möbler som varit Farmor och farfars och som jag inte hade plats för när jag flyttade. Hoppas verkligen att Patrik har dom kvar.......
Tydligen tapetserar vi om. Lingonvägen som var mitt hem i 30 år.
Herre gud var tråkig jag låter.
Nä nu hej och hå ska vi bli lite muntrare.
Snart är det ´sommar och då kan man grilla korv.
Gott Nytt år alla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela