roligtlivver.blogg.se

fest fest

Publicerad 2012-12-13 13:10:01 i Allmänt,

Tisdagsträff med soppgruppen på First Hotell.
Hotellet var fint. Vi kom redan 18 och tänkte väl stanna i två timmar. Men klockan var nästan11 när vi bröt upp. Och då var vi själva där. Hela tiden.Men ibland är man sig själv nock och det var vi. Prat och åter igen prat. Oj så trevligt.Presenter fick jag också, förutom att jag blev bjuden på mat och vin, ljuslyktor till fönstret och blommor. Sicket gäng var??
 
Och här kommer nästa gäng!
Och i går var jag på Kinarestaurangen. Då var det avslutning på gympa och bokcirkel.
Efter att ha avverkat en timme på ett möte (gäsp) så gick jag till restarurangen och där var det trevligt folk. Vi var 16 st och efter maten så gick vi hem hit. Jag "sprang" i förväg för att sätta på kaffet. Dom andra åkte bil. Man får ta sina motionspass.
Så här såg vi ut.
Leka  kanin är skoj. Som tur är så omger jag mig av lek-glada vänner.
Så här såg jag ut.
Man MÅSTE få ha lie skoj här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela