roligtlivver.blogg.se

Nobelfest

Publicerad 2012-12-10 21:52:24 i Allmänt,

Nu har vi firat nobeldagen.Gympa och 10 december kan ju bara bli högtidligt. Så här blev vår innebandy i dag.
Först mingel med, inte champagne, men Champis och choklad. Sen utdelning av special nobelpris. Bl a fick Micke det för det bästa "clowneriet" under året. Andra fick för förkovring i innebandy mm.
Allt detta till tonerna av Uggla för Kung och fosterland.
Så här fina var vi. Sen gympade och spelade vi innebandy i klänningarna.
Det var en fest det med många glada deltagare. Och så snygga sen.
 
 
Vill ni se hur snygg ledaren var så får ni tala om det så kommer det en bild i morgon.
Och i  morgon ska jag gå till hotellet. Vissar roar sej hej vilt nu för tiden. Jag håller fortfarande på och firar min födelsedag. I morgon bjuder soppgruppen.
Innan i dag har jag tvättat och strukit och för övrigt ägnat min dag åt Karin Wahlbergs senaste bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela