roligtlivver.blogg.se

Allt eller inget.

Publicerad 2012-11-27 16:35:00 i Allmänt,

Så har man då sett allt! Jo så är det.
I söndags var vi på teater i Hässleholm. Det var jag och Micke och gänget och några till.
 
I år såg vi en teater som jag valt ut och då ni blev det grejer.
 
Hässleholms Kulturhus hmm, kulturen i Hässleholm är lite originell tror jag.
 
Allt el inget är en Brodwaymusikal som bygger på filmen A full monty och handlar om några arbetslösa industriarbetare i England som för för sig att dom ska bli rika på att  strippa. Till slut tänker dom att en gång ska vi i alla fall göra en stripshow och DÅ ska det vara allt. Och så var det.
MEN i slutscenen så satte dom strålkastare på publiken så man såg inget. Visserligen var det en av deltagarna som sa att hon såg allt och kanske kanske det inte var ljuset som bländade mig!!!
Sicken STOR bild det blev här då!  Så här såg det ut.
Vi åt på Vannaröds slott och det stället kan jag rekommendera. Ett litet fint slott (som jag tror är ett fejk på ett slott men gud så fint) och det var julpyntat och maten var otroligt god. Åk dit det ligger i Sösdala.
En bild som Micke tagit inne i slottet.
 
 
 
Nu väntar jag på mina egna skådespelare. Antagligen vill dom, i alla fall Micke,ha med lite strip i vår show.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela