roligtlivver.blogg.se

diverse

Publicerad 2012-11-10 14:49:18 i Allmänt,

Melodikrysset avklarat. I dag hade vi experthjälp då Monica var här och med tre sådana hjärnor som våra så kan det ju inte gå fel och det gjorde det inte heller.
Sen har jag haft besök av Nilssons och deras vovve Lina. Nilssons hade varit hos Micke och fixat diverse saker och fått kaffe. Men Lina fick några bullar. Jag har haft dåligt samvete för Linas skulle ända sedan förra lördagen.
På Halloweenfesten så GLÖMDE jag ge Lina några kakor. Hon är en sådan snäll hund så hon märks inte även om vi lekte och härjade.Men nu har hon fått bullar.
I dag ska jag bifoga bilden som jag fick av mitt lilla innebandygäng. Några ur gänget fattas tyvärr. Var sjuka
Sopprecept kommer i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela