roligtlivver.blogg.se

föreläsning

Publicerad 2012-11-06 20:54:00 i Allmänt,

Tisdag är ju föreläsningsdag och alltid lika bra. I dag började det med Snörlivets historia och sedan handlade det om Karlshamns teaterliv.
 
Lördag var det ju Halloweein och på söndag var det bara lugnt. Ida var här och hon drog ner rullgardinerna och satte sej i soffan och läste. Så då fick ju jag göra så också.
En liten runda till Maxi hann vi med och då mötte vi Micke som plåtade oss så här:
På kvällen varnn OIK mot Kallinge så kvällen var helt o.k
 
I går kväll så var det gympa och innebandy och det blev det ju också men först tårta. Vi äter ALLTID tårta innan gympan. Nä nu skojade jag. Åsa och Nermina kom med tårta och blomma och ett fint gruppfoto som Åsa tog häromkvällen. Ett grattis från världens bästa innebandygäng.  Vilken gratulation. Jag blev riktigt rörd. Sen fick vi gympa desto hårdare. Men sanningen är att vi hoppade över lite av programmet för att vi skulle hinna spela innebandy lite mer. Ska ta en kopia av kortet och sätta in här en annan gång. OM jag kommer ihåg det. Påminna mig annars.
I kväll har vi haft bok/teatercirkel här. Vi är i början av att hitta på något som vi ska spela och det är en aning rörigt. Milt sagt. Har ni förslag så kom med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela