roligtlivver.blogg.se

fredag och snart alla helgonsafton

Publicerad 2012-11-02 18:59:00 i Allmänt,

Nu är man hemma från Göteborgsbesöket. 8 dagar. Aktiva 8 dagar.
Och inte är jag lika sur som förra inlägget jag gjorde här. Måste vara regnet och blåsten som gjorde mig så sur.
Men hej och hopp.
 
Veckan startade med kalas. Söner som är mycket skickliga i matlagning gjorde 7 eller 9 rätter. T ex denna o nu ska vi se om jag får in en bild eller jag glömt hur man gör. 8 dagar i min ålder kan påverka minnet. Men jag hörde ett tv-program om hjärnan häromdagen och då sa en expert att man skulle äta ½ dl blåbär och röda bär varje dag så blir minnet bättre och håller sig bättre. Och i dag ¨gjorde jag det så nu ska vi se.
 
Vi startade måltiden med en fin champagne och sen åt vi och åt vi och åt.  Men det var också diverse underhållning både dans och trolleri och annat.
Och sönerna mina är inte bara bra på matlagning utan på dans. hmmmm jag menar nog mer bjuda på sig själv. och då kom denna dansen, "
gangnam stil"
Även barnbarnen dansade,
men dock med kläder. Så här:
En bra kväll att minnas. Inte bara för den här underbara dansen skull!!!!
Söndagen blev jag bjuden på Lena PH show. Också  mycket bra.
Tack till hela familjen som ni förmodligen sett på min FB-sida.
Mer från veckan skriver jag senare.
 
 

Kommentarer

Postat av: Berit Hansen

Publicerad 2012-11-04 16:40:27

Så roligt att du är hemma igen.Dina söner är fantastiska,så mycke god mat de lagat.Jag åt också god mat i gårkväll på Solsta Tower tror jag det heter.Vi hade komfimandträff 60-års jubileum.Jag förstår du hade en fin födelsedag, med dina tokiga söner som underhållare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela