roligtlivver.blogg.se

måndag en regnig sådan

Publicerad 2012-11-05 13:21:24 i Allmänt,

Veckan i Göteborg förflöt om inte i lugn takt så förflöt den i alla fall. Det var simhall, bibliotek och buss till Mc Donalds. Full rörelse hela tiden.Och roligt hade jag.
 
På torsdag var det hemresa och då skulle vi fika i ett torn någonstans. Lät spännande och låter fortfarande spännande för jag har inte varit där. Eva var ute i ett ärende och ringde att hon fått punktering och att köra på tre hela däck är ju inte att rekomendera så tornbesöket blev uppskjutet.

Och jag tog bussen dvs jag åkte i bussen. Tar några bussar har jag inte börjat med ännu. Men vem vet vad en pensionär kan få för sig. Nu har jag ju t o m förnyat mitt körkort. Men köra buss får jag väl ändå inte göra på det även om det är gammalt. Och VARFÖR skulle jag göra det när jag inte ens kör bil??? Men som leg. är det bra att ha.
 
Apropå leg så kommer jag ihåg en gång i en affär i Usa. På Nasas anläggning. Men jag skulle inte knycka någon rymdkapsel heller.Jag handlade en tröja och glömde en kamera där.Så det blev ett dyrt besök. Var var jag nu? Förvirrar bort mig ibland. Men jag var ju i en affär och då gjorde jag en klassisk grej. Handlade med kortet och säger till expediten, Sorry I have nog legs with me!
 
I lördags hade vi Halloweenparty här och jag har knappast våga titta på mina granna. Till försvar ska sägas att gästerna gick i alla fall redan vid 24 slaget och sen var Ida och jag såååå tysta.
Men med en leksugen värdinna och gäster som också tycker om att leka eller kanske dom inte vågar något annat!!!! så kan det bli lite larmigt ibland.
 
Så här såg några gäster ut.
Blev en lång bild. Men vacker??
Fler bilder kommer senare på andra snygga gäster.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela