roligtlivver.blogg.se

snart är det jul eller kanske inte snart men...

Publicerad 2012-11-12 18:29:26 i Allmänt,

Med tanke på rubriken och att jag ibland blir så jädrans nostalgisk så bifogar jag en bild från julafton 1973.
Och med tanke på Micke så kan ni ju gå in på   livsbild.se och sen trycka på livsberättelser och sen nr 3.
 
I lördags var jag på hotellet. Igen säger kanske någon och just det IGEN.
Nu var det med ett helt annat gäng än sist. Nu var det Mickes gäng. En tacosafton med en god buffé och sen dans. Speciellt för mig som varken kan eller vill dansa. Men här går det bra för här är det disco och då kan man ju göra precis som man vill och det passar mig.
Så det kändes som två gympapass avverkades den kvällen. Men skoj var det.
 
Och i dag har jag varit ute och promenerat med BM. Har ni tänkt på HUR tidigt det blir mörkt ute nu? Det har jag tänkt på. Och om ni inte märkt det så kan jag tala om att det blir mörkt TIDIGT!!!!
 
I lördags gjorde jag ett avkall på mitt beslut att aldrig köpa böcker utan bara låna på biblioteket.  Det beslutet kostade mig 199 kr men jag har ju redan haft 100 sidor bra läsning och det finns 500 sidor till.
Det är Elizabeth George senaste En lögn att lita på som fick mig till att ta upp börsen.
Jag ska berätta sen om jag fann den värd pengarna.
Nu ska jag äta och sen är det gympa/innebandydags.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela