roligtlivver.blogg.se

Aktivetets-tisdag.

Publicerad 2012-10-02 09:20:51 i Allmänt,

Tisdagar är ofta fulltecknade.
Först kommer Ingegerd och hämtar vid halv 7 för vidare färd till simhallen. I dag var jag bara på gymmet men oj oj vad kul DET är. Rekommenderar det varmt till alla. Man känner sig stärkt i själen och starkare i kroppen när man går hem.

Sen är det folkhögskolan i Jämshög som gäller. I dag var min vanliga "färdtjänst" ur funktion så jag tänkte cykla men luften gick ur. Inte ur mig men ur cykeln och VAR är pumpen??
 
SMs till en vänlig själ och se skjuts ordnad. Jag är omgiven av snälla människor.
Dagens ämne är:"Hur tar Sverige emot asylsökande?" och på eftermiddagen är ämnet: "Hur bygger man en jazzfestival"
Det är variation på föreläsningarna kan man verkligen säga.
Och när jag är inne på det kulturella så kommer här en bild från Bokmässan igen. Jag känner mig fortfarande rent lycklig när jag tänker på min dag där.
Det här är författarna till Ungdomsboken Cirkeln.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela