roligtlivver.blogg.se

Facebook/biblioteket

Publicerad 2012-10-09 21:14:00 i Allmänt,

Nu har jag talat på biblioteket. ja i och för sig så brukar jag prata på biblioteket. Nä nu blev det krångligt, man ska ju vara tyst på bilbiotek! Men jag menar jag brukar prata med personalen och få boktips mm.
 
Men i dag har jag TALAT på biblioteket. Tillsammans med Jeanette från Källeboda lantliv som berättade om sin blogg. En fin sådan som jag kan rekommendera. Särskilt om man vill ha inredningstips.
Och en samlare som har en blogg Collectio. Och han samlade på en hel del och sen samlade han på andra samlare på sin blogg. Förstå det den som kan.
 
Och jag pratade om Facebook och Det gamla Olofström. Lite nervös var jag o övat hade jag gjort men jag blev lugn när jag såg den tyvärr ganska fåtaliga publiken som bestod av känt folk.
Och se vad jag fick.
Tack publiken och tack biblioteket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela