roligtlivver.blogg.se

Frukostträff

Publicerad 2012-10-11 11:54:31 i Allmänt,

Oj oj vad en liten pensionerad gumma har att göra. Facebóokfantast som jag är så kanske någon tror att jag har all min verksamhet förlagd till datorn.MEN även om jag älskar den lilla apparaten och sitter här alldeles för länge ibland så har jag mycket annat stå i. Mest att träffa folk!! För det har jag tid till.
 
I går var det träff i sopp-gruppen och snart ska jag börja sätta in våra goda sopprecept. Gårdagen bjöd på blomkålssoppa med mycket annat i och till detta stekt bröd och pumpakärnor och ???? Nä jag får nog fråga gårdagens värdinna. Efter soppa så blir det kaffe och sen pratar vi och pratar och ...
 
I dag började dagen kl 6 med -4 och Ingergerd som hämtade upp och sen ner till vattengympa. Denna var riktigt tuff och sen 500 meter i bassängen som avslutades med ångbastu och bubbelpool. Kan man få en bättre början på dagen.
 
Och därefter långfrukost och inte ens själv utan med trevligt sällskap.
Så här såg det ut hemma hos mej kl 9.30 och kl 10.30 och kl......
Mysfaktorn var hög. Och mycket kaffe gick det åt!!!

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2012-10-12 08:56:03

Tänk om man inte jobbade och bodde närmare Olofström. Det låter så härligt med långfrukost efter en stund i simhallen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela