roligtlivver.blogg.se

höstsol

Publicerad 2012-10-12 13:41:53 i Allmänt,

Kära dagbok.
 
Oj då så här höll jag på att börja dagens inlägg. Och jag som aldrig trots att jag älskar att skriva, aldrig skrivit dagbok.
Det där sista var lite lögn. För i några månader i min tidiga tidiga ungdom så skrev jag faktiskt dagbok. Men då denna dagbok gick ett sorgligt öde till mötes så har jag aldrig gjort om det. Kanske jag berättar historien en annan dag.
 
Så här såg det ut när jag gick från Asarum till bussen vid lasarettet, ca 5 km i strålande sol.
Och nu ska jag göra min dagliga tur till sopstationen. Tycker det brukar vara det stående ämnet för den här bloggen.Får se vad som händer i dag på den färden. Där brukar ju ploppa upp konstiga saker,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela