roligtlivver.blogg.se

lördag och söndag

Publicerad 2012-10-21 17:48:29 i Allmänt,

Vidare på lördagsnöjet.
Krysset löst som vanligt. vi är ett bra team Kerstin och jag och med viss hjälp av Micke.
Och så här ser det ut när en tornado dragit fram i mitt kök. Eller kanske mikael jackson.
 
Kan också vara Kerstin.......
Tråkig kväll men vid 22 kom Gunnel och lämnade en rapport om sitt vilda liv. Piggade upp.
Skrämde upp Kerstin då jag skulle smsa att hon kunde komma för Gunnel var där. men skrev bara KOM HIT pch sen snubblade jag på tangenterna och tryckte på sänd. Men hon ringde och allt lugnade sig.
I dag Bingorunda och Kerstin och jag hade alla rätt. Ämnet passade oss Friskvård...
Och vädret var vackert och så här såg det ut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela