roligtlivver.blogg.se

måndag

Publicerad 2012-10-29 11:06:17 i Allmänt,

Skriver bara och säger hej.
Det regnar ute och förmodligen därför även humöret kanske blir lite regnigt.
Har inte noterat något på flera dagar men blev lite nere av att besöksstatistiken var så nedslående. O och åte rigen  00000.
Men å andra sidan så skriver jag ju egentligen bara för att jag gillar så mycket att skriva.
Har inga kort inlagda ännu från den senaste veckan men när jag kommer hem så blir det både låååååååånga berättelser och mååååååånga kort.'
Så håll ut Birgitta!!!!hi hi så får jag snart se och läsa.
Nu väntar en simhall.
 

Kommentarer

Postat av: Marie Ydreborg

Publicerad 2012-10-29 11:11:55

Konstig statistik för jag har varit inne varenda dag och kollat....

Postat av: Rosa

Publicerad 2012-10-29 11:23:55

Jag behöver inte gå till simhallen, det är bara att gå ut och ställa sig på trottoaren/gatan. Herregud vad det regnar....

Postat av: Anki

Publicerad 2012-10-30 08:57:56

Jag är inne lite då och då, men det är inte alltid jag kommenterar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela