roligtlivver.blogg.se

pizza

Publicerad 2012-10-23 23:15:11 i Allmänt,

Motionsmåndag som vanligt.
 
Ingen vattengympa på middagen. Vill inte säga tyvärr för orsaken till detta var ett kärt besök av min på gamla dar "hittade" kusin.
Tack Karin. Jag är så glad att jag hittat dej.
5 timmar vid köksbordet och inga tysta stunder säger väl allt.
Grytlapparna är uppspikade. Eller kanske jag ska säga upphängda.

I dag har det varit föreläsningsdag i Jämshög och vilka undera grejer detta är.
Jag tror  att Olofström/Jämshög snart har Sveriges intelligentaste pensionärer.
Fm fick vi en lektion i neutroner och annan forskning i Lund och eftermiddag underhållning i en hel timme
av en f d elev på NEO (en 3-årig kurs för Micke och hans kompisar). Och det kan man kalla underhållning. Vilken kille en riktig "stå-uppare" utan plumpa otrevliga skämt.
Och i kväll blev jag bjuden på Kinarestaurang av Kerstin. Sara. Domagoj var också med. Och Micke också när vi
väl hittade honom. Tur att man har lite detektivanlag.
Och vi SKULLE gått på Kinarest. men den är stängd på tisdagar så det blev pizzeria i Jämshög och det var mycket gott.
Jag fick en gris av Kerstin som hon gjort själv.
En spargris så nu ska här sparas till en semesterresa nästa år. En vandringsresa kanske???
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela