roligtlivver.blogg.se

regn och altan

Publicerad 2012-10-14 22:10:21 i Allmänt,

I dag har jag gjort trädgårdsarbete. Inte så himla jobbigt när man bara har några få kvadratmeter att fixa, dvs en altan. Men jag har packat ner dynor i låda och satt ihop möblerna, sopat och städat. Burit ut redskap i mitt lilla cykelförråd.
MEN inte klippt blommor för dom var så här fina.
 
Kom också på att min lille altangubbe, Nils-Abdul skulle behöva nya kläder. Vårkläderna som jag stickade , hmm låter skumt när jag skriver det,  MEN jag gjorde ju så, dom behöver fräschas upp. Någon som har förslag på vad han ska bära i vinter. Eller kanske något öveblivet plagg som han skulle passa i. Både förslag och inskickade plagg skulle uppskattas. Så här ser han ut nu och ni ser nog att tröjan har blivit lite solblek!!
 

Kommentarer

Postat av: [email protected]

Publicerad 2012-10-15 16:34:53

hej och hallo

Postat av: berit

Publicerad 2012-10-15 16:38:10

Ny kläder till Nisse behövs ser jag.

Postat av: Berit Hansen

Publicerad 2012-10-15 17:14:34

Ja,han måste få något vattentätt så han inte sitter och blir sur. Sura gubbar äe inte roliga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela