roligtlivver.blogg.se

stövlar

Publicerad 2012-10-07 13:06:35 i Allmänt,

Nu har jag invigt mina nya korta stövlar med en kort promenad som blev längre än jag tänkt mig.
Promenaden var till soprummet med en hel del insamlat material, sopor, burkar och kompost.
200meter och sen var jag där men inte min nyckel för det var Mickes nycklar som befann sig i min hand.
Halvvägs kom jag på att kanske dom också till till sopskåpet eftersom vi har samma hyresvärd. Olofströmshus. Kan säga att det gick inte.
Tillbaka igen och sen var det raka spåret till komposten mm.
Bilden är på mina fina stövlar som nu gjort sin första vandring.

MÅSTE bara också sätta in en bild på Alice som fått pris i en danstävling. Mamma Eva kalla bilden för LYCKA och det låter väl bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela