roligtlivver.blogg.se

vardag

Publicerad 2012-10-16 10:12:21 i Allmänt,

He och hå nu är det tisdag morgon och mitt huvud känns så....
 
Nä det är fel för jag är hur pigg som helst.
 
Motion piggar upp och i går var en riktig motionsdag. Middagstid vattengympa och simning och kvällstid gympa och innebandy.
Allt detta avbrutet av kaffegäster,  tanterna ramlade in i går. Ja t o m en "gubbe" och en hund kom. Tänk vad jag gillar kaffegäster i mitt kök!!!
 
Och motionen fortsatte i morse när Ingegerd hämtade och sen gym.
Sätter in en bild så ni ser att motion inte är något nytt för mig. Men jag måste säga att det här motionssättet SER roligare ut än gymmets roddmaskin. Men man kan ju inte få allt här i livet.
 
 
Och nu är det föreläsning som gäller. Hjärngympa. Fm ska det pratas om Kristianstads fängelse och på ef är det en konstnär  som ska berätta om, tja det får vi väl höra. Kanske jag återberättar lite här i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela