roligtlivver.blogg.se

Värme

Publicerad 2012-10-19 15:31:00 i Allmänt,

Vadå mitt blogginlägg har publicerats står det helt plötsligt. MEN jag har ju bara skrivit en rubrik. Tryckte kanske lite fel eller så men här kommer mer.
 
Har tillbringat gårdagen i Asarum. Mest i sällskap med yngsta medlemmen där. Ja i och för sig även med sonen i huset lite. Då menar jag inte egna sonen utan sonens son.
 
Men Ida blev det mest. Och nu ska jag genast gå från uppfattningen som jag har haft om denna tjej. Nämligen att hon inte bryr sig om kläder och vad hon har på sig. (hade fel, det var ju och är jag som är sådan!) HON bryr sig.
Sen piffar hon upp sin farmor. Bilden som jag sätter in här, om det blir rätt bild, kan ju i och för sig bli vad som  helst. Men OM det är rätt så är det inte några små feta korvar eller något annat snuskigt ni ser utan det är mina naglar dekorerade väldigt tjusigt av nämnna barnbarn.
 
I verkligheten är det väldigt konstnärligt!
 
I går blev jag färdig till att både ta sköldkörtelprov och beställa tid hos optikern. Har ju börjat se dåligt,.Inte när jag läser men ute och konstigt nog mest när jag är på Maxi.Jag kan läsa på varorna men jag ser inte vilka det är jag möter. Vinkar någon så vinkar jag. Ibland är det på mig dom vinkar och ibland på någon annan.
 
I kväll ska grillen avslutas. All överbliven kort från frysen är framplockad och grillen är beredd så nu ska det firas. Firas att hösten är här och snart vintern. Såg 14-dagars vädret i Olofström och nästa vecka var det bara minusgrader. Gott va????
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela