roligtlivver.blogg.se

Nästa dag, alltså tisdagen efter måndagen.

Publicerad 2013-04-23 22:32:15 i Allmänt,

Kom av någon anledning på att jag skrivit fel i förra skrivandet.
HUR jag kom på det vet jag inte men ibland fungerar hjärnan på ett konstigt sätt.
Hörde jag någon som tänkte IBLAND????
Men jag skrev i alla fall att jag skulle på catwalk i Kyrkhult och det var fel fel fel.
Jag skulle till Kyrkhult och äta och spela, inget annat.
Mannekäng gick jag i KYRKAN.
 
I dag har jag varit i Jämshög på föreläsning. Vet faktiskt inte riktigt vad det handlade om.
 
Lite "flummigt" om miljön och andra viktiga saker. Men det var behagligt att sitta där och lyssna och sen fick vi göra övningar såsom "Andas och blunda och tänk på något vackert" Hur lätt är det?? Jag kan det inte. Det blir bara lite småroliga bilder som dyker upp och det är lite dumt att alla andra 120 människorna sitter allvarliga blundande och ser intelligenta ut och jag sitter och tittar och får en otrolig lust att fnittra. Då gäller det att skärpa sig.
 
Men den lilla kvinnan som höll i föredraget hade mycket viktiga saker att berätta om och det VAR intressant. Bara jag slapp blunda.
 
Nu står mina surdegsbullar och jäser och snart ska jag trycka in dom i kylen så jag i morgon bitti kan njuta av nybakat bröd, tidningen och ett korsord.
 
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela