roligtlivver.blogg.se

Städat

Publicerad 2013-08-16 17:35:43 i Allmänt,

 
Nu har jag städat. Ordentligt, sorterat och slängt. På tiden. Flyttade in för tja vad är det 3 år sedan?? och då kom allt på plats tyckte jag. Men sååå mycket för mycket jag sparat. Så nu har jag möblerat om och som sagt slängt.....
 
Bytt plats på hyllor och skåp sovrum/datarum. Så här blev det.
Nästa vecka ska jag slänga en del gamla cd.
 
Och så här blev det:
Oops. Kom det minsann med ett diplom!!!!
 
Och så här ser det ut i sovrummet. Lite allt möjligt. Någonstans måste man ju ha det så också.
 
Nu är jag helt utmattad men jag går ändå på kalas, 40års-kalas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela