roligtlivver.blogg.se

diverse tisdagsprat

Publicerad 2013-01-08 14:12:53 i Allmänt,

I dag 1910 föddes min lilla, snälla, söta mamma. Så här såg hon ut när hon var ung. Min pappa också  med på bilden. Barnet är en brorsson.
 
I dag tänkte jag gå på gympa i morse men vaknade trött och seg och ont i huvudet. Migräntabletten botade huvudvärken men sen..... Kom på att är man 70 år så MÅSTE man inte gå på gym om man inte känner för det.
I stället har jag ägnat dagen åt att lägga in ny musik på mitt gympaprogram och det har tagit hela dagen med undantag av en kaffepaus. Tack Marie (verkar som om jag håller på att tacka dej hela tiden!!!) för ett uppiggande besök med diverse "småprat". Och nu efter ett besök i byn så ska jag praktisera programmet så då blir det motion i alla fall. Vardagsrummet är i kaos. Papper och cd-skivor överallt. Det ÄR inte lätt att göra ett gympaprogram!
Nu ska jag lägga in en bild till på mina barn ståendes på ett farligt ställe. Denna gång var jag inte med. Höjder har inte varit min melodi. Nu för tiden så funkar det ganska bra med höjder. Det tar några åt att bli av en höjdskräck.
 
 
 
På vandring i norska fjällen tillsammans med Palle,  Rolf och Camilla. Packning verkar tung. Roger lutar nästan bakåt.
 
Mer bilder kommer framöver för nu åker bilderna in i datorn med en väldig fart. Dock i en väldig oordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela