roligtlivver.blogg.se

Kompettering

Publicerad 2013-01-04 09:32:32 i Allmänt,

Måtte
Då skriver jag väl några rader här. Bilden föreställer en "ansvarsfull" moder och två av hennes barn sittandes två (2) meter ifrån ett stort odjur. Inga stängsel emellan. Och se vilka horn monstret har! Dessutom, som man inte ser här, så stod två giraffer några meter bort. Jag begriper inte hur detta gick till. Jag måste har varit dumdristig redan då. hmmmmm
 
Bild 2 kommer här. En bild ur mitt album mina vänner. Ville  säga att det finns plats kvar, ganska många sidor.Antingen hade jag inte så många vänner eller ville dom inte skriva. Jag låtsas som om det är det senare alternativet.Men som sagt det finns plats. Kopierar gärna sidorna och sen kan någon ju svara.Vore kul att fylla albumet med nya vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela