roligtlivver.blogg.se

muskler

Publicerad 2013-01-10 20:16:21 i Allmänt,

Nu ska det bli muskler av fru Sigvant. Eller kanske på eller vad det nu heter.
 
Brukar motionera men i går och i dag har det blivit MYCKET. Testa grejer har det varit simhall/gym denna veckan och i går var jag på vattengympa och sen stämde jag träff med Micke direkt efter i gymmet. Så det blev 2 timmars motion.
Och i dag så var det test av BW som var så otroligt kul. 30 mintuers intensiv träning, uppvärmning och stretching fick man klara själv. Oj oj jobbigt och svettigt men roligt. Ska absolut bli fler sådana här motionspass. Och efter det så var det fika med Marie och hon hade sin kettleballs med sig och så fick jag testa det. Hoppas hon kommer hit fler gånger med dom.
 
Nästan så här såg jag ut. Ni ser musklerna på armarna????
 
Sen har jag ägnat dagen åt att tänka och det var inte lika lätt. Ska göra ny musik till gympaprogrammet tänkte jag och en omusikalisk tant med gamla cd har det inte lätt.
 
Dessutom ska jag skriva ihop lite teater för vårens föreställning och jag FÅR INTE ihop det.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela