roligtlivver.blogg.se

mycket att göra helg.

Publicerad 2013-01-28 08:57:00 i Allmänt,

En aktiv helg. Men visst är det konstigt,
 
ändå hinner man med att känna sig lite ensam. tråkig och nästa ledsen. Begriper inte det där!
 
Men helgen var bra. I fredags På Spåret med Gunnel. Vi kunde liiiite mer än vanligt. Å andra sidan så brukar vi inte kunna så himla mycket annars.

Lördag och kryss. En bra inledning på dagen. OCh krysset klarar vi alltid. Så man blir lite stärkt i själen.
 
Ef bio, Berättelsen om Pi. En underbart vacker film och till min stora glädje, jag försöker göra reklam för vår lokala bio som är bekväm och trevlig och har 3d t o m, var det ganska mycket folk där.
 
Efter det besök på Kinarest och där var också till min stora glädje, mycket folk.

Söndag åkte julen ut. Den traditionella julgransplundringen. Tror den har varit aktiv sedan mina barn var små. Nu har jag ju inga små barn längre men det går bra med tanter,gubbar och inlånade barnbarn. Ja Ida var där men hon är ju också stor....
Nu är det bara Nils-Abdul på altanen som vill bli av med tomtekläderna.
 
Så här såg min gran ut. Prydnaderna har INTE hängt där hela julen. Men vid plundring så måste det finnas något till alla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela