roligtlivver.blogg.se

Det är fortfarande kallt

Publicerad 2013-11-15 17:33:14 i Allmänt,

Nu vet jag inte vad som hände men min rubrik kom med men inte min text.
Och inte gitter jag skriva om den heller....
 
Var säkert bara en massa jädrans gnäll. Kallt ute (varmt inne tack Olofströmshus) blåser, tradigt, sur, får inte plats i långbyxorna jag tänkte ha på mej i kväll, trist. Så där ja nu har jag pratat igenom mina besvär.
Nä förresten mina fingrar vill inte leta sig rätt på tangenterna heller!
Veckan lugn och i kväll ska jag gå på hotellet.
KANSKE skriver jag mer i morgon.
På den här tiden var jag inte så gnällig. Jag lovar...
 

Kommentarer

Postat av: birgitta sigvant

Publicerad 2013-11-21 22:00:12

Har tappat lösenordet och hittar det inte. Försöker komma in så här i stället

Postat av: margareta Hoff

Publicerad 2013-12-01 22:53:39

Detta var inte bra!Att du glömt ditt lösenord menar jag....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela