roligtlivver.blogg.se

strimlat!!

Publicerad 2013-11-01 19:20:18 i Allmänt,

Nu har jag strimlat mitt liv. Jag har via en lånad pappersförstörare gjort av med papper från de senaste 15 åren (sparat några aktuella år!!!)
Kom på att jag strimlade allt med baksidan upp för jag ville inte se vad det var. Konstigt va.
Kändes nästan lite kymigt.
Så här ser mitt tidigare liv ut. En påse med pappersskräp. Man blir nästan lite bekymrad...Är det verkligen allt??
 
 
 
Dessutom har jag nu organiserat mitt liv så jag alltid tvättar den 10 i varje månad. Känns bra att få ordning.
 
I och för sig så beror ordningen med tvättstugan på att jag inte kan hitta (se föregående inlägg) nyckeln till tvätt-blocket och nu sitter blocket på den 10. Jag får väl gilla läget. Den 10 vet nu alla att DÅ tvättar jag.
Nu ska jag dricka kaffe, klockan snart halv 8 och då ska jag alltid dricka kaffe hädanefter. Ska livet organiseras så ska det.
Ha en bra helg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela