roligtlivver.blogg.se

bilder

Publicerad 2014-04-26 09:41:00 i Allmänt,

Nu tänker jag sätta in lite bilder så ni även i bild kan se hur jag har det.
 
Har ju varit i Tyskland på vinprovresa i 2 dagar. Det var en fin minisemester. Trevligt sällskap. Ja en del av det trevliga sällskapet var ju med från början. Kerstin.Sara,Lena,Sofia och Micke. Låter som det borgar för en bra resa!!
Så här såg det ut i Tyskland;
 
Snyggt va. Så ni förstår att jag njöt. Skojar bara. Det såg ut så här men det var bara byggarbetsplatsen som var utsikt från vårt fönster. Grömitz var annars en vacker stad. Men kall. Kanske det beror på att det var April. Blir nog varmare till sommaren.
Här kommer smakprov på Idas stil.
 
 
Suddig bild. Om det inte är jag som ser suddigt. Men nu är den här så håll till godo.
Och vad ska jag nu sätta in???
Mina lagade byxor. Tycker dom är fina. Ser ut som en skorpion vilket ju är mitt stjärntecken. På tal om stjärntecken så är det underligt för alla som ska gissa mitt stjärntecken gissar rätt? Undrar varför?
 
Har fler bilder men nu är det dags för gäster. Inte med gester utan med radio. Melodikryss!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela