roligtlivver.blogg.se

mer bilder

Publicerad 2014-04-26 22:36:09 i Allmänt,

Här tänkte jag sätta in bilder från mitt besök i Askim men det blev det inte. Jag som tycker att min mobil tar så himla fina bilder misslyckades totalt med bilder från Göteborgsbesöket. Får bli några andra bilder.
Här en bild tagen med "fish-Eye" effekt. Snyggt va?
 
 
Det här är i alla fall från Askim. Kanske inte en ny bild precis. Men å andra sidan så skulle denne unge man med flera åka till sjön i söndags och bada. Är man tuff så är man.
 
Nu har jag tillbringat kvällen framför tv.n. Lite spännande är det med tv nu för tiden. Jag har ju inte någon tidning längre. Tyckte förbaske mig att den var för dyr. Och följaktligen inte heller tv.programmet. Men jag brukar kolla på datorn och se kvällens program. Skriver upp vad jag kan tänkas se. Men i dag så såg jag då något som inte ingick i mina planer. Satte av någon anledning på program 1 och där var ett program om någon som satte ihop en dans med sopbilar och dess chaufförer och andra medhjälpare. Det var, tro´t eller ej,  riktigt spännande. Det slutade dessutom lyckligt med en stor föreställning med dansande människor OCH dansande maskiner.
 
Hmm får se om jag hittar något mer spännande.
En bild från Tyskland. Varför sonen sitter i knät vet jag inte. Men kanske man inte behöver någon anledning för det! En öl är ju inte heller fel.
 
Det får avsluta dagens bildvisning. Mer kanske kommer snart.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Marie Ydreborg

Publicerad 2014-04-28 14:28:20

Nu händer det grejer på bloggen!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela