roligtlivver.blogg.se

Nyår

Publicerad 2014-12-31 22:06:27 i Allmänt,

Gott Nytt År alla vänner...
 
Hoppas att ni alla få ett gott 2015. Så hoppas jag också.
 
Julen har förflutit lugnt och sansat. Alla i familjen samlades. Först en natt här och sen i Asarum. Tomten den vanliga, kom på besök. Tänk vi har haft samma tomte i säkert 10 år. En trogen man.
Julmat  o julspel.
Sen åkte Magnus hem till Askim och jag var välkommen dit men med tanke på mina relationer med min tandläkare så var det omöjligt. Roger,Ida och Christina flyttade till Kina den 28 dec.
Ska skriva mer och sätta in lite bilder senare i veckan. Nu är det ju Nytt år som gäller. Tror jag ska bli lite flitigare här på sidan. Är ju som en dagbok till mig själv. Ganska kul att gå till arkivet och läsa.'
 
Den här bilden gör inte  min gran rättvisa men den får minsann stå kvar. Det är den och jag som firar nyår ihop. Lite underligt och patetiskt eller hur. Jag och min gran!! Ännu underligare om jag tänker på att jag har 200 fb-vänner, 3 "tant-grupper" andra vänner och tom en bror och så sitter jag här själv. Ja inte själv då utan i sällskap med lite julmust o och min vackra gran.
Ett gott nytt år önskas alla av den patetiske bloggerskan. Kramar till alla.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela