roligtlivver.blogg.se

tandläkare

Publicerad 2014-12-01 17:14:34 i Allmänt,

Besök hos tandläkaren. Och det liksom fika är absolut inget ovanligt. Om ni försöker hittar mig på måndagar kl 7.20 så ska ni söka på Folktandvården rum nr 11. DÄR sitter jag. Och så gjorde jag i morse också och hon den snälla tandläkaren rotade och putsade och tog bilder och ordnade och skvätte vatten o allt möjligt.
Ännu kan man inte se något resultat men dom lovar att jag ska bli sååå vacker. Vete sjutton om jag tror på det. Ska visa en bild när jag är klar så får ni berätta vad ni tycker.
Snart är det jul. Och detta var jul 1968. Praktisk som jag alltid är så satte vi granen i hagen och dom små barnen var utanför. Ser väl bra ut. Undrar förresten var bocken blivit av. Var barnet blivit av vet jag. Han är i Kina!
 
I söndags var jag på julskyltning. Dvs jag hjälpte till med att sälja saker och lotter. Egentligen så stod jag bara och fyllde upp en plats bak disken. Så kändes det. Men jag hjälpte till med att lägga pengar i kassan och det är väl en nog så viktig sak!.
 
Allt för denna gången. Men o.k jag ska berätta, jag har haft fikagäster i dag också!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela