roligtlivver.blogg.se

måååndag morgon

Publicerad 2014-11-03 09:44:35 i Allmänt,

Måndag morgon kl 7.10. Utanför tandläkarens. Där stod vi 8 personer,om inte i kö, så i alla fall väntandes på att någon skulle öppna.
Någon öppnade till slut.
Och direkt in till rum nr 11. Jag VET vart jag ska gå nu för tiden för jag är stamkund, jag tror jag har erövrat guldmärket i att gå till folktandvården. Ingen merit precis mera ett nödvändigt ont.
Och hon borrar och tar avtryck och filmar och gör lite allt möjligt. Någon försköning av mitt tandgarnityr har det dock inte blivit ännu. Snarare tvärtom. Men det ska bli vackert har hon lovat och jag tror på min tandläkare jag.
 
Veckan har tillbringats i Askim och lite i Göteborg.
Askim med barnbarnen bla annat så här.Alice och jag ligger och tittar på Birg Bang Theory

Försöker ändra storleken, lite större skulle den ju kunna vara. Men av någon konstig anledning så har datorn bestämt sig för att varje gång jag trycker på bilden så blir den MINDRE! Vi ligger i alla fall här 23.30 och myser och tittar på ett favoritprogram.
 
Vi var en dag på stadsbiblioteket och det var fint. Om ni är i Göteborg så ta gärna en titt på detta. Finns jättemycket att göra. Böcker!!! tidningar och bekväma ställe att sitta och läsa på. Datorspel, vanliga sällskapsspel o mycket annat.
 
Fick födelsedagspresent, en hotellfrukost på ett underbart hotell. Ska nästa gång skriva vad det heter. Kan rekommendera det också. I alla fall deras frukost. .Och vilken fantastisk inredning...
Lite mer om veckan kommer nu kommer Marie och då ska vi dricka kaffe.
 
Dagens visdomdomsord: Om du får kaffebesök strunta i dator och mobil.

Kommentarer

Postat av: Marie Ydreborg

Publicerad 2014-11-05 13:39:52

Lite svårt att strunta i mobilen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela