roligtlivver.blogg.se

frots igen på Kina

Publicerad 2015-04-30 21:45:38 i Allmänt,

Sista åkte vi cykeltaxi. Tror jag nästan var lite för tung för vår chaufför eller vad det kallas, cykelpendlare kanske. Lite för tung alltså för han fick stå upp och trampa och i slutet höll han på att krocka med en buss.
 
På tal om krockar så är det ett under att det inte sker mer trafikolyckor så hemskt som alla kör. NU vet ju inte jag hur det är med olycksstatistiken eftersom jag inte tyat läsa om detta. Men jag såg inga olyckor.
Hemskt vad jag babblar här då.
Nu ska vi se om vi gjorde något vettigt i stället. ´Nä nu hade vi gjort Christina hela utmattade, dessa ungdomar ingen ork! och vi tog taxi hem.

Där väntade Ida och efter mat så blev det lite spel,Skipboo och Ida vann och Gunnel sist. Nu hade Gunnel aldrig spelat det innan och vi gav henne kanske inte dom rätta tipsen. Men hon lärde sig och i slutet tror jag t o m hon vann någon gång.

En bild så ni förstår att vi varit i Kina.

Kommentarer

Postat av: Dorli

Publicerad 2015-05-02 12:13:04

Kom just ihåg att du ju bloggar och gick in och förväntade mig en Kinarappot. Jag blev inte besviken! Du har verkligen haft många intressanta upplevelser, och Christinas och Roger hus verkar ju vara ett litet palats. Det är roligt att du är tillbaka. Glad maj på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela