roligtlivver.blogg.se

Äntligen

Publicerad 2015-12-08 21:27:15 i Allmänt,

Ja alltså äntligen så har jag hittat in på min blogg.Det är inte lätt att göra det minsann. Kanske jag nu har hittat en liten smygväg dit. Får se vad framtiden säger.
 
Kvickt in med lite bilder.
Två söta töser som var på Mallorca med Farmor. Det var tider det!!
Och här ses Simon på väg att väga sig. Har en liten historia i detta sammanhanget. Simon sa länge farfar men vägrade säga farmor ända tills en dag när han stod på vägen och sen sa. Väg dej nu Farmor. Och då fick jag ju göra en offentlig vägning. men det var det värt.
 
Får bli allt för denna gången för nu ska jag vila upp mig så jag kan "slåss" med datorn i morgon. I dag har jag och Kaspersky, mitt datorskydd kämpat en kamp. Jag tror jag vunnit men vet inte!
 
Sen blev det ett "moment 22" i mitt arbete. Skulle ta död på Mickes busskort. Inte för att han inte får åka buss utan för att han tappat det och just laddat med 500 kr så vill man ju få pengarna överförda. Då gick jag in på Bl. trafiken och skulle in på min sida men hade så klart glömt lösenordet.

Tryck här om du vill ha ett nytt och så gjorde jag och via mail så fick jag en lång ramsa och där stod använd denna för ett nytt lösen. Tryckte och kom till bl.trafiken och där stod ange ditt lösenord och det hade jag ju inget så tillbaka till mailet och tryckte igen och tillbaka till bl.trafiken och sen tja samma igen. Så det går bara inte.
 
Sen stod det också vid problem ring och så ett tel.nr och då svarade telefonsvararen du är placerad i kö, vänta. Och efter sjunde gången så gav jag upp. Det enda trevliga med detta var att det var Patricia som sa vänta.....
Trycker en ett kort till och sen god natt för nu ska jag vila mina dator-nerver.
Micke och Sofia och vilket år? Är någon gång på 90-talet i alla fall.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela