roligtlivver.blogg.se

ingen snö bara blåst

Publicerad 2015-02-16 17:25:00 i Allmänt,

Ja det blåser ute alltså. Om nu någon trodde att det var jag som var blåst. O.k då liiite blåst är jag kanske då.
 
En aning förvirrad ibland.
T ex denna vecka då jag bokade in mig på en informationsdag med kommunen. Tänkte gå dit nu på torsdag. MEN av någon anledning så tittade jag på programmet i dag och då såg jag att det stod klart och tydligt den 17. Och inte sjutton är det den sjuttonde på torsdag. Så i morgon ska jag alltså på informationsträff. Handikapprådet är inbjudet och där är jag med. Så jag ska lyssna på budgeten, äldreomsorgen och lite i slutet handlar om handikappomsorgerna. Men jag har gett mig katten på att jag ska verkligen lyssna på ALLT. Så på onsdag om ni har några frågor om kommunen så kom till mig.
Lovade vinterbild i förra inlägget. Och här kommer en från Tandådalen för några år sedan. Visserligen är jag inte med på bilden men antar att det är jag som är fotografen. Skönt och vackert och fint var det i alla fall.
 
Usch i natt drömde jag en riktig mardröm. Om Palle. Han var ju aldrig någon mardröm. Men drömmen var såååå otäck. Jag kan inte ens berätta den, knappt tänka på den. ¨Ändå har jag gått och tänkt på den hela dagen och känt mig väldigt missmodig. Får försöka förtränga det.
 
Här en bild från Liseberg. Micke med 4 av sina brorsbarn.
 
Nu ska jag snart gå på gympa/innebandy och bli lite uppiggad. Det har alltid den effekten på mig
.
Den effekten har alltid Patricia också. Hon var inom en sväng i lördags med barnen och alltid blir man lika glad när hon dyker upp. Var bjuden på kalas hos henne men kunde inte komma så då kom hon vid 8-tiden på kvällen och hade en burk med 7 olika sorters kakor med sig. Tur att jag hade några tanter här så jag kunde bjuda bort.
Denna månaden är kak och godisfri med undantag av semlor!!!!
 
så nu tar jag min klubba och går. Innebandyklubba alltså om ni trodde något annat.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela