roligtlivver.blogg.se

extra onödig upplysning

Publicerad 2015-01-20 23:15:42 i Allmänt,

Vill bara tala om att jag i dag har känt mig som betjänten i Grevinnan och just det ja bet....
 
Varför?
 
Jo jag har snubblat på den jädrans julgransfoten som står strategiskt placerad vid dörren från dator-rummet (lät fint det där datorrummet!!! hmmmm) och ut till hallen.
Kom just på att jag lärt mig att hoppa över den.
Vore kanske bättre att helt enkelt gå ut i förrådet och lägga den. Får bli en annan dag.
 
känner mig lite elak så jag sätter in en gammal bild på en "elak" mamma som just sätter en tråd om sonens lösa tand för att sen sätta fast tråden i dörrhandtaget och genom att öppna dörren dra ut den lösa tanden.
Hur det gick.
En förskräckt son gick inte på det utan hela iden gick i stöpet. Kanske jag i morgon kommer ihåg att sätta in nästa bild i sammanhanget......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela