roligtlivver.blogg.se

lite av varje

Publicerad 2015-01-20 15:41:47 i Allmänt,

Kära dagbok
Får inte glömma att jag SKULLE börja alla inlägg så.
 
Ja du kära dagbok vad ska jag skriva i dag då?? Hmm vet inte något som kan vara av allmänt intresse.
Nu invänder säkert "vän av ordning" att det brukar inte det vara som du skriver annars heller,
 
Men då skriver jag väl vidare då. Som jag berättade så är granen utslängd, tomtarna lagt sig till ro, ljusstakar nerpackade. Lite röda gardiner kvar men det får vara ett litet tag till. Är väldigt fint nu med röd inramning till den vita gräsmattan. Och dessutom så SER jag ju också hur det ser ut utanför fönstret.
 
Lördag kväll tillbringade jag på restaurang med thai-mat i Karlshamn. "Lille" Simon fyllde ju 19 år. Herre min je det känns som i går när han föddes. Han föddes i Växjö och jag var förkyld och fick inte hälsa på så palle körde upp och tog massor av kort och sen snabbframkallning när han kom hem. Detta var ju innan dig.kamerans tid. Men sååå söt han var. Och är fortfarande.
 
Här 8 års-kalas.
Söndagen gjorde jag nog inte ett enda dugg. Slöade eller kanske jag skulle vilja säga att jag slösade bort en dag. Det ska jag sluta med. Att slösa bort dagar vill säga.
 
I går startade gympa o innebandy men enligt doktorns order så skulle jag vänta med detta. Men eftersom jag tyckte det var synd att alla skulle missa bara för min skull (jag har ju hand om det) så gjorde vi så att jag satt på ett av målen och ropade vad man skulle göra. Och det gick bra.
Sen på innebandyn så skrek jag också och tog tiden. Det gick väldigt bra det också. Hmmm börjar bli mycket som jag inte behövs på.
 
MEN i kväll behövs jag i alla fall.För då har vi teaterträning och det är här hemma så lägenheten behövs i alla fall. Och sen ska vi skriva ihop och öva och tänka ut saker och ting och jag fantiserar och skriver .... Sååå himla kul är det.
 
Och prov på vår teater har jag ju visat. Så fort vi får lite ordning på saker och ting så ska alla få se ett litet prov på vad årets teater ska handla om.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela