roligtlivver.blogg.se

vår

Publicerad 2015-03-11 13:08:04 i Allmänt,

Tiden går fort. Inte var det vår förra gången jag skrev. Men å andra sidan så var det många veckor
 
 
sedan jag besökte sidan. Var tar tiden vägen?????
 
Min runkeeper håller då inte ordning på mej heller. Härom veckan så gick jag en runda och skulle kolla vad resultatet blev. 0.5 km och 42 minuter på km och sedan visade den att jag varit en runda i Afrika. Så nu vet alla att Ekerydsplan ligger inte sååå långt ifrån Afrika. Vill ni kolla själv så låna min mobil. Kom hit och låna den så bjuder jag på Kaffe.....
 
 
Och här var det meningen att bli en helt annan bild men o.k. Här är Micke på första skidturen i norska fjällen. 100 m sen ramlade han, upplyft av mamma, 100 meter ramla upplyft och så höll vi på i flera km. Men det gick i alla fall.
 
Sätter in en annan bild sen för nu har jag inte tid med mer här. Sopp-tanterna väntar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela