roligtlivver.blogg.se

tja vad då!!!

Publicerad 2016-12-10 15:19:41 i Allmänt,

Ja alltså ,vad ska jag skriva här nu...
Höstens aktiviter.
Ja vi badar så klart. Tänk att jag skulle bli vinterbadare. Det fanns inte i  min fantasi men nu älskar jag det. Man blir så uppiggad och glad och kroppen känns som den mår så himla fint av ett kallt dopp. Tro mej det är så!!!
 
I dag var det kryss och sen hade jag bjudit in Mickes svärmor Lena till en badträff och det nappade /hmm bad och nappa kul va/ hon på. Fick så klart komma kl 10 till krysset också. Var kul med en extra gäst,
oj nu fick jag så himla ont i vänster handled så jag får skriva med pekfingret på höger hand. Känns lite mysko..
 
Så här såg det ut i Orsjön vid 11-tiden. 3 tanter i en båt, nej förlåt i en sjö.
 
 
 
 
 
 
Kerstin har också blivit pensionär och det firade vi med glögg och champagne. Nu KAN VI HITTA PÅ ROLIGA GREJER..
En kväll var sopptanterna i karlshamn och lyssnade på Afzeliuslåtar och det var jättebra.
 
 
Nu lite Kina. Där var vi ju i månadsskiftet oktober-november och det var 8 intensiva kina-dagar må jag säga.
Litet axplock här
Besök på Roger fabrik. Ja ja jag vet att det inte är hans fabrik men lite av hans verk kan man väl ändå säga att det är. Han är nog stolt över den och jag är stolt över sonen. Så här såg det ut när vi var där. Har minsann ingen bild på fabriken men det ska jag fixa. Får skärmdumpa något. Men så här såg vi ut när vi var på fabriksvisning.
 
 
 
Hmm ser inte mig själv men jag lovar att jag var där.
Nu har jag snart kramp i höger pekfinger också så jag får sluta och återkommer med måååånga Kinabilder en annan dag.
En till bild får jag plats med.
 
 
En bild från ett besök i en vattenstad. Nästan Venedig!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela