roligtlivver.blogg.se

skräpmail

Publicerad 2016-07-16 22:03:49 i Allmänt,

Jag är avslöjad. Någon hemlig kontroll har avslöjat mig.
Varit borta i dag och inte kollat mailen. Skräpposten full.
 
25 mail har upptäckt att jag inte har några pengar och säkert vill låna några hundratusen och lika många har upptäckt att om jag inte har pengar så har jag några kilo för mycket. Och det finns bantningsmetoder och bantningspiller, alla tydligen lika effektiva. Dessutom måste jag nog börja röka för det finns så många fina metoder att sluta.
Så om en vecka så kommer jag att se ut som en mycket förmögen mager kvinna och dessutom rökande! Vore väl en syn för gudar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela