roligtlivver.blogg.se

Ytterligare några dagar i mitt liv

Publicerad 2016-07-29 13:29:33 i Allmänt,

Inga kort får jag in. Trött blir jag på mig själv.
Livet flyter på.
Mycket med vatten. Badar och simmar varje dag.
En dag var det paddling med bad. Inte så att vi välte men det var såååå nära att Patrick och jag gjorde det.
Var alltså ute på sjön med familjen Cairenius d y. En jättetrevlig dag. så trevlig att jag glömde vilken tid Micke
skulle till optikern och där dök vi upp (hmm lte vitsigt där va?) en timme för sent.
 
Spelkväll hos Micke, från 17 till 22 så spelade vi nästan hela tiden, Melodifestival, racko och skipbo. Det gick undan där.

Tja så här blev det. Hittade inte något som jag ville ha. Det här är en bild på ett vattenfall i Kina. inte ens en bild som jag tagit utan den är från Lovisa och Simons resor.
Kanske jag klurar ut det där med bilder till nästa gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela