roligtlivver.blogg.se

måndag morgon

Publicerad 2016-06-13 10:26:50 i Allmänt,

Måndag morgon och livet kör på i sin vanliga lunk. Ganska sakta lunk.
 
Tja vad ska jag göra i dag då?? Inte mycket. Har i alla fall stigit upp, ätit gröt (gröten ingår i mitt eget projekt att äta lite nyttigare!) bäddat sängen och nu ska jag cykla och hämta tidningen. har min "brevlåda" 2 km bort. Får både nyttig motion och nyheter på samma gång.
 
I går var det bad igen. Då hann vi med tre sjöar, Lilla och Stora Fallsjön och sen ett bad i Hajsjön. Vid Hajsjön har jag varit många gånger tidigare, skogen på ena sidan var "vår" en gång. Lite Nostalgi alltså. Mellan sjöarna blev vi bjudna på kaffe i ett torp. Torp och torp. Jo en liten stuga med måååånga extra stugor. Där fanns både lekstuga, saloon, glädjehus, badtunna och fängelse. Mitt ute i skogen!!
 
 
Ja ja en bild blev det ju.
Har lagt in bilder från mobilen trots betydande svårigheter. Kom på att jag kunde lägga dom direkt i en egen fil på fb. Klokt gjort. MEN hur får jag hit dom till bloggen månntro...
Nu blev det en bild på enda tillfället som vi hittat en sjö men ingen väg ut i den. Parsjön är EJ badbar.
Undrar vad vi gjort på dom 6 månaderna sen jag skrev. NÅGOT väl.
Jo,  nä jag väntar med att skriva mer till jag kommit på hur bilderna kan lysa upp mina inlägg.
Ha en bra och lagom solig dag. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Marie Ydreborg

Publicerad 2016-06-20 19:48:51

Kul att du kommit igång igen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela