roligtlivver.blogg.se

Mitten av juni.

Publicerad 2016-06-20 22:24:09 i Allmänt,

 
Hmmm rörigt det här. Konstig inledning. Två par nästan likadana skor. Och inte vet jag hur jag kan flytta ner bilden så håll till godo med två par gympaskor.
 
Bilden berättar om möte med min kusin, den ganska nyhittade (nåja några år sedan) när hon var och besökte mej och vi skulle gå en runda och fann att vi hade likadana skor. Kanske var hennes mer äkta Mina inköpta i Kina. Men fina är dom. Jag lyser på hela gymmet med dessa skor och en orange nästan självlysande tröja.
 
Har ju svårt att komma på hur jag ska få in bilder från min mobil. Hmm har inte försök med sladd från mobil till dator. Eventuellt är ju lösningen så enkel.
 
Nu hittade jag i alla fall en mapp som heter "Mars 2016" och där plockar jag lite bilder.
Vad kommer här?? Jp en bild på två kaffekoppar och lite ljus. Förmodligen en sen kväll, inte med Luuk utan med Gunnel eller kanske Marie. Tja vem vet. Kan ju också vara Kerstin.
Kerstin kom i lördags kväll för hon påstod att hennes stavar hade lett henne hit. Det tyckte jag var trevligt. Hon har köpt fina dyra stavar med svikt. Väldigt bra. Men hennes stavar ville nog inte gå hem heller för när hon gick så tog hon mina gamla ej sviktande stavar och upptäckte det inte förrän hon var nästan hemma.
 
 
 
Och här kom en bild från när jag jag hittat roliga glasögon och roade Yrsorna en hel kväll med dessa. Alla blev vi vackrare så här.
 
 
 
 
I dag har vi avslutat vårt projekt "Bada i Olofströms sjöar". Sista sjön blev Hörnsjön. nr 30 och nu ska vi bara posera på bild i BLT så är allt klart.
 
Förslag på nya projekt mottages tacksamt. Sjöar och vatten är nog avklarat nu. Men friska ideer kom hit med dom så utför vi det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela