roligtlivver.blogg.se

projekt slut...

Publicerad 2016-06-21 20:56:10 i Allmänt,

 
Jag får väl fortsätta på den inslagna linjen. Alltså att skriva lite här på min blogg. Hade tänkt att sätta in bilden från vårt sista bad, bad i Hörnsjön med fotografen Marie och champagne. Fint så det förslår. Ja ja kanske inte sååå fint, sjön var ganska dyig så lite extra solbränna fick man när man gick upp. Ändå så var det inte det dyigaste, konstig ord, vi badat i, det har funnits värre. Men nu slapp ni ett ytterligare badkort (kanske det kommer en annan gång när jag är kompis med bildarkivet) och istället sätter jag hit släkten Eklund.
 
Känns lite i hjärtat när  man ser hur många av dom här personerna som inte finns mer. Men så är ju livet. Vi kan inte göra så mycket åt det. Vi får uppskatta dagen och det vi har.
 
I dag har vi intervjuats för BLT. Töntiga tanter ÄR populära eller är det så att vi är ett utdöende släkte och vi behövs. Kanske att skratta åt och det bjuder ju både Kerstin och jag på.
 
Nu funderar vi på ett nytt projekt. Det är kul med projekt. Jag återkommer med lite mer detaljer när vi funderat färdigt. Så mycket kan jag säga som att något med bad eller vatten blir det INTE.
 
I morgon ska jag till Asarum och pussa på Ida. Mamma Christina har åkt till pappa i Kina och då får jag passa på att se till dom däringa barnen. Som ju är stora nu och inte behöver tillsyn men ändå!!!! Simon och Ida här kommer jag. Men jag lovar att åka hem på torsdag!
 
Och nu ska jag parkera mig vid tv.n. Ett favoritprogram tar snart sin början, Big Bang Theory.....
Ajöss och kramar till alla som eventuellt läser dettta....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela