roligtlivver.blogg.se

altanen

Publicerad 2016-09-01 22:21:59 i Allmänt,

I dag fick jag utdelning på mina nödrop om Altanbesök.
Se där en glad kvinna på besök. Cyklandes en lång runda. Hmm med elcykel! Ska det vara motion det tro. Jo det är det faktiskt och ännu mer om batteriet lägger av i Kyrkhult. Tungt tungt, tur att det är nerförsbacke.
Annars så går allt sin vanliga lunk. Inget kulturellt eller intellektuellt har dykt upp i mitt sinne ännu. Men det kommer kanske. Och inga förslag från dom två (så många tittar i alla fall här) som jag tror kollar mitt lilla försök till blogg.
Tanta-möte i går uppe i nyss nämnda Kyrkhult dock inte med Birgit. Men en av våra medlemmar i Yrsa cyklade i alla fall dit. Utan elcykel. Men å andra sidan så cyklade hon inte hem utan liftade.
 
Inget bad denna veckan men vi tar igen i nästa. Lite värme ska väl bli kvar. Men vadå värme förresten vi klarar väl bad och simning i alla väder. Så klart.
Slut för i dag. Jag slutar med en bild på jordgubbar eller det är kanske smultron förresten. Bilden har jag "knyckt" från instagram och Magnus.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela