roligtlivver.blogg.se

bilder

Publicerad 2017-08-12 17:11:18 i Allmänt,

Tja så här blev min selfie. MÅSTE nog öva på detta...

Javisst vi har ju också haft årets kanoting.Med Trici och familjen. Och paddlade till samma ö som tidigare år. Måste säga att Ebba och jag var redigt duktiga på att paddla i år. Men sen var det ju det där med att lägga ut från land. Då kan det bli fel och så blev det. Jag försökte "starta" kanoten med att stampa i vattnet och då fick det så här.
En lite mörk bild. Tagen ute kl 23.00. Några varma kvällar har det tydligen varit. En helg hos Roger och Christina i Asarum. En helg med Sigvant-släkt. Svärfar 97 år dog i somras och nu samlade alla för att prata om detta. Var faktiskt en mysig helg.
Mer bilder kommer nästa gång jag hittar in till sidan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela