roligtlivver.blogg.se

spa

Publicerad 2017-10-16 21:57:06 i Allmänt,

Skulle ju skriva lite om pensionärslivets vedermödor. Och det finns ju en  hel del.
T ex att man kan åka på SPA söndag/måndag.

Och man MÅSTE roa sig med bad i pool, bubbelpool, 3 rättersmiddag och lite förfest och promenader.
Oj oj så jobbigt det kan vara.
 
Sätt in bild här så ni ser hur besvärligt det är.
Jag menar alla ser väl  hur allvarliga vi är. Det är ett riktigt jobb med att se vacker ut på bild. Nä jag menar med att promenera.
 
Tar några bilder till så ni verkligen ser hur besvärligt det kan vara.

Ja det var ett exempel på hur man kan ha det.
 
I dag har jag också jobbat!!! motion kan ju också vara jobbigt. Först gå till lokalen, 2 km uppför och sen gympa och innebandy. Oj oj oj så jobbigt men underbart roligt.
Och mu ska jag titta på en favorit på tv. Mord i paradiset.
Återkommer en annan dag med mer besvärligheter
 
 

Kommentarer

Postat av: Marie Ydreborg

Publicerad 2017-10-20 12:37:53

Ser riktigt trevligt ut. Fint väder hade ni.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela